Skip to main content

Met de hoge temperaturen, die nog hoger uitslaan op kunstgras, is besloten om alle trainingen en oefenwedstrijden af te gelasten.

Volgende week dalen de temperaturen weer en kan er weer getraind en gevoetbald worden op de Blauwe Westmaat.